Dewan Ulamak sedia hadapi pilihan raya mengejut

- Advertisement -

KOTA BHARU: Penularan wabak Covid-19 tidak menghalang Dewan Ulamak PAS Kota Bharu melancar jentera pilihan raya sebagai persediaan awal menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke-15.

- Advertisement -

Pengarah Pilihan Raya Dewan Ulamak PAS Kota Bharu, Ustaz Azahari Ab Rahman berkata, pelancaran awal jentera pilihan raya adalah bagi menghadapi kemungkinan pilihan raya secara mengejut diadakan.

Selain itu katanya, pelancaran tersebut dibuat dengan mengambil kira Dewan Ulamak PAS Pusat yang juga melancarkan jentera pilihan raya dewan terbabit minggu lepas.

“Pada pelancaran jentera tersebut turut diadakan percambahan minda yang dirasmikan Speaker Dewan Undangan Negeri Kelantan, Dato’ Abdullah Ya’kub,” katanya di sini, semalam.

Pada program terbabit juga diadakan taklimat oleh Setiausaha Pilihan Raya PAS Pusat, Mohd Nasir Daud dan Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat, Ustaz Asri Mat Daud.

Azahari juga berkata, pada majlis itu turut diadakan penyampaian watikah pelantikan portfolio ahli jawatankuasa Dewan Ulama PAS Kota Bharu.- HARAKAHDAILY 28/12/2020

Berita lanjut menyusul.

- Advertisement -