Kemenangan untuk masa depan anak muda

- Advertisement -

DENGAN bimbingan Allah S.W.T, anak muda bersatu hati menolak mereka yang mengambil ringan soal integriti dan maruah bangsa. Bukan hanya di Kelantan, malah di seluruh negara.

- Advertisement -

Keputusan baru-baru ini, memberikan satu cabaran besar buat gerakan Islam untuk menguruskan kemenangan dan mempertahankan sokongan ini.

Harga yang mahal

Ketegasan untuk terus kekal bersih, menjadi bukti kepada dunia, kita bermaruah, berpendirian, teguh dasar dan prinsip perjuangan dan bukan gilakan kuasa semata-mata. Insya-Allah, kemenangan mutlak yang lebih besar akan bersama kita di masa akan datang.

Kemenangan yang tertangguh

Yakinlah masa kita akan tiba dengan kehendak Allah S.W.T, tanpa perlu menumpang atau terpaksa menerima syarat pihak tertentu. Lihat jauh ke depan dan optimis sebagaimana peristiwa Hudaibiyah dan Fathul Makkah.

Anak muda genggam perjuangan

Perjuangan Islam digenggam oleh anak muda sebagaimana pemuda Islam di Taif yang menguatkan pemerintahan Saidina Abu Bakar As-Siddiq. Generasi yang membela Islam.

Perjuangan dan kemenangan ini nanti, bukanlah untuk orang tua, tetapi untuk masa depan anak muda dan generasi seterusnya. Bersyukur kepada Allah S.W.T. Persiapkan diri dan bawalah sokongan ini dengan baik.

DATO’ MOHD AMAR ABDULLAH – HARAKAHDAILY 12/12/2022

- Advertisement -