`Saya lihat sendiri Perlis ada gelombang hebat’ – Muhyiddin

- Advertisement -

KUALA PERLIS: Kebangkitan rakyat Perlis dapat dikesan apabila setiap kali program anjuran PERIKATAN NASIONAL mendapat sambutan di luar dugaan.

- Advertisement -

Malam tadi, sekali lagi ribuan rakyat Perlis hadir pada program ceramah Jelajah PN Best di sini biarpun dalam keadaan hujan lebat.

Pengerusi PN, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, dalam perjuangan perlu ada keberanian untuk menghadapi segala cabaran, dugaan dan rintangan.

“Walau ribut dan badai melanda, ia tidak sepatutnya melemahkan semangat kita untuk terus mara ke hadapan,” katanya pada program tersebut, malam tadi.

Menurutnya berdasar perkembangan yang berlaku itu PERIKATAN NASIONAL mempunyai peluang lebih cerah untuk menawan Perlis pada Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU15), 19 November ini.

Dato’ Seri Shahidan Kassim ketika menyampaikan ucapan
Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba dalam keadaan hujan lebat

Malah katanya bukan hanya gelombang itu berlaku di Perlis, sebaliknya melanda seluruh negara sekarang.

“Saya dapat menyaksikan dengan mata kepala saya sendiri Perlis sudah ada gelombang hebat. Ini menunjukkan petanda luar biasa rakyat Perlis sudah bersedia menyokong PN bagi menerajui sebuah kerajaan baharu.

“Begitu juga untuk menegakkan sebuah kerajaan di peringkat Persekutuan di bawah PERIKATAN NASIONAL. InsyaAllah, jika gelombang ini berterusan ia akan menjadi gelombang yang lebih besar,” katanya.

Menurut beliau juga, usaha gigih dilakukan pasukan kempen PERIKATAN NASIONAL bagi mewujudkan sebuah kerajaan Malaysia yang bersih, stabil dan menjamin masa depan lebih baik.

Pada majlis tersebut, calon-calon PN diperkenalkan kepada orang ramai yang hadir. Sebelum itu Muhyiddin menghadiri majlis minum petang bersama jentera PN di Arau bersama Dato’ Seri Shahidan Kassim. – HARAKAHDAILY 9/11/2022

- Advertisement -