Ahli PAS, penyokong PN usah termakan tohmahan musuh

- Advertisement -

MELAKA: PAS, Dewan Muslimat dan Srikandi Bersatu di Melaka perlu bangun memperjuangkan sehingga Islam sehingga dapat didaulatkan kembali di Melaka.

- Advertisement -

Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Dr Halimah Ali berkata, perjuangan PAS bukan sekadar hendak jadi wakil rakyat, sebaliknya memastikan Islam dapat didaulat semula di Melaka.

“Semua ahli PAS dan penyokong Perikatan Nasional (PN) perlu berusaha untuk menjadikan Melaka sebagai tempat orang beriman dan bertakwa,” ujarnya ketika merasmikan Muktamar Dewan Muslimat PAS Melaka Kali Ke-54 di Dewan Ma’ahad Ar-Rahmah hari ini.

Dr Halimah yang juga Ahli Parlimen Kapar berkata, usaha untuk mendaulatkan Islam bertepatan dengan tema muktamar Dewan Muslimat Melaka ‘Keikhlasan Teras Kemenangan’.

Beliau juga berharap ahli-ahli PAS tidak mudah termakan tohmahan yang dibuat musuh akhir-akhir ini yang cuba memburuk-burukkan pimpinan PN dan PAS kononnya terlibat dengan penyelewengan.

Katanya, semuanya itu untuk menggegarkan kepercayaan ahli PAS dan PN terhadap pemimpin mereka.

Turut hadir Timbalan Pesuruhjaya PAS Melaka Bakri Jamaluddin, Ketua Dewan Muslimat PAS Melaka Kintan Man dan Setiausaha Dewan berkenaan Siti Salwani Mohd Kassim. – HARAKAHDAILY 18/3/2023

- Advertisement -