Anak T’ganu ‘First Class’ Universiti Liverpool

- Advertisement -

TAHNIAH diucapkan kepada Saudari Wan Nur Faezah Wan Mustafa atas kejayaan menamatkan pelajaran dengan cemerlang serta memperoleh First Class (Hons) Ijazah Perakaunan di University of Liverpool, England.

- Advertisement -

Pujian juga harus diberikan kepada ibu bapa Saudari Nur Faezah, Encik Wan Mustafa dan isteri atas pencapaian anakanda mereka yang sangat membanggakan ini dan pastinya memberikan kegembiraan yang bermakna buat keluarga.

Saya juga difahamkan bahawa beliau datang dari keluarga yang kurang berada. Namun ia bukanlah satu halangan untuk beliau mengecapi kejayaan ini.

Kejayaan anak kelahiran Besut ini turut menjadi kebanggaan rakyat Negeri Terengganu dan diharapkan dapat menjadi penyuntik semangat buat para pelajar untuk mencontohi beliau.

Dr Ahmad Samsuri Mokhtar
Menteri Besar Terengganu
22 Julai 2018

tahniah

th

Alhamdulillah atas kejayaan anakanda Wan Nur Faezah binti Wan Mustafa, anak kelahiran DUN Kota Putera yang baru sahaja bergraduasi dan berjaya memperoleh First Class (Hons) Ijazah Perakaunan, University of Liverpool, England.

Tahniah yang tertinggi diucapkan kepada Encik Wan Mustafa dan isteri atas kejayaan yang sangat menggembirakan ini. Pastinya ibu bapa Faezah merupakan orang yang paling merasai manisnya hasil kali ini. Susah payah kalian dalam membesarkan dan mendidik anak-anak telah Allah balas dengan pencapaian yang membanggakan ini.

Wan Nur Faezah juga merupakan bekas pelajar SMK Tengku Mahmud dan turut membawa pulang keputusan yang cemerlang (Straight A’s) pada SPM 2012.

Semoga Faezah terus terdidik menjadi insan yang solehah dan mumtazah di dunia dan di akhirat. Semoga kejayaan Faezah hari ini akan memberi manfaat yang besar buat masyarakat, umat Islam khususnya.

Tahniah Faezah!
We’re super proud!

Ingatan ikhlas daripada:
YB Haji Mohd Nurkhuzaini
ADUN Kota Putera – HARAKAHDAILY 22/7/2018

- Advertisement -