Program SOLID Anak Muda Mahasiswa Kelantan Mesir

- Advertisement -

‘BALIK kampung’, itulah barangkali perasaan yang boleh digambarkan apabila menjejakkan kaki ke Ardul Kinanah Mesir petang ini bersama rombongan. Program SOLID Anak Muda Mahasiswa Kelantan Mesir ini sebenarnya telah lama disusun melengkapkan SOLID di bawah Pertubuhan Kelantan Hijau dan alhamdulillah diizin jua oleh Allah pada kali ini.

Program ini disusun secara santai melibatkan slot-slot santai seperti Perlawanan Liga Penalti, Pertemuan Dengan Pimpinan Pelajar, Dialog Bersama Mahasiswa Kelantan Mesir serta Jamuan Terima Kasih Mahasiswa yang disusun dalam tempoh 4 hari.

Saya percaya anak-anak muda mahasiswa-mahasiswi Kelantan di Perlembahan Nil ini adalah aset penting Negeri Kelantan sepertimana anak-anak muda mahasiswa yang belajar di institusi dalam negara.

Kepada seluruh Anak Muda Mahasiswa Kelantan Mesir, terima kasih atas susunan program dan sumbangan idea serta pandangan dalam memajukan Negeri Kelantan terutama melibatkan segmen anak muda dan perkembangan dakwah.

Saya kumpulkan semua pandangan yang diberikan dan akan sedaya upaya merealisasikannya mengikut saluran bersesuaian. Doakan kami pimpinan anak muda parti, NGO dan kerajaan negeri untuk terus melangkah ke hadapan.

Salam hormat.

MOHAMAD KAMAL MOHAMED
Penasihat Pertubuhan Kelantan Hijau – HARAKAHDAILY 12/10/2023

- Advertisement -
- Advertisement -