PASRelief seru masyarakat bantu rakyat Palestin

- Advertisement -

KUALA LUMPUR: PASRelief mengikuti pertempuran oleh HAMAS dan Jihad Islami yang telah melancarkan serangan besar-besaran dalam ‘Operasi Taufan Al-Aqsa’ setelah berlakunya ketegangan di sempadan Gaza-Israel selama beberapa minggu.

- Advertisement -

Serangan dilancarkan dengan lebih daripada 5,000 roket buatan sendiri ke arah penempatan haram Israel di wilayah Palestin 1948 yang dijajah sebagai tindak balas terhadap kekejaman Israel terhadap Masjid Al-Aqsa dan rakyat Palestin.

Rentetan dari ‘Perang Taufan Al-Aqsa’ yang berlaku, PASRelief mengajak seluruh masyarakat untuk terus mendoakan kebebasan, pembebasan kembali tanah asal mereka yang mana mereka dipindahkan secara paksa.

PASRelief juga menyeru seluruh lapisan masyarakat untuk sama-sama berganding bahu dalam menghadapi situasi yang cemas di Gaza, Palestin dengan menghulurkan bantuan kepada mereka.

Segala bentuk sumbangan boleh disalurkan melalui akaun Maybank Tabung Kemanusiaan Antarabangsa 5640-7061-4481 atau melalui https://infaqpay.my/plus/tabung-bantuan-palestine-pasrelief. – HARAKAHDAILY 8/10/2023

- Advertisement -