Artis ajak rakyat pertahan Kelantan

- Advertisement -

BACHOK: Ketika ramai penjawat awam merahsia komitmen politik takut ditukar atau kehilangan jawatan, namun tidak bagi selebriti terkenal, Mustapha Kamal.

- Advertisement -

Beliau tidak bimbang terhadap rezekinya biar pun menzahirkan sokongan terbuka bagi mengekalkan kerajaan Kelantan yang ada sekarang.

“Ambo ajak adik kakok untuk pertahan kerajaan negeri yang ada sekarang. Tetap istiqamah bagi mempertahankan kerajaan Kelantan.

“Biar pun tidak ramai artis buat macam ambo naik pentas, namun kita kena yakin rezeki datang daripada Allah SWT,” katanya pada program ceramah dan hiburan alernatif di Padang Bola Masjid Neman, Hujung Repek malam semalam.

Ceramah Bangkit Pertahan dan prabubar Dewan Rakyat itu turut dihadiri Adun Perupok, Mohd Huzaimy Che Husin; Adun Kelaboran, Mohd Zaki Ibrahim dan Timbalan Presiden Pertubuhan R, Abdul Shakur Sharrie.

Orang ramai memenuhi padang di sebelah Masjid Neman bagi mengikuti ceramah tersebut. Sebelum itu mereka mengikuti nasyid kumpulan Ar Rasy dan dikir barat bersama Jen Endoro.

Mustapha yang dikenali sebagai Dato’ Sohok dalam telefilem Pakya Cong Codel berkata, beliau tetap mengajak rakyat mengekalkan kerajaan Islam di Kelantan sekarang. – HARAKAHDAILY 2/4/2018

- Advertisement -