Pendukung Bersatu perlu miliki nilai moral tinggi

- Advertisement -

SHAH ALAM: Bersatu melakar sejarah dengan membina mercu tanda peradaban bangsa yang cemerlang melalui gerak kerja Srikandi dan Armada sebagai sebahagian daripada pemikir perjuangan.

- Advertisement -

Timbalan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia Dato’ Seri Ahmad Faizal Azumu berkata, sayap parti sebagai penggerak yang akan memastikan cita-cita pembangunan bangsa menjadi kenyataan.

Katanya untuk melaksanakan tanggungjawab berkenaan terlebih dahulu setiap pendukung Bersatu hendaklah mempunyai nilai moral yang tinggi.

“Kita mesti bencikan sifat tamak haloba dan sifat mementingkan diri. Kita mesti sentiasa bergerak dengan penuh sifat kebaikan, memikirkan keperluan ramai mendahului keperluan diri,” katanya pada catatan di laman sosialnya.

Semalam Ahmad Faizal merasmikan Perhimpunan Agung Tahunan (PAT) Srikandi dan Armada Bersatu Malaysia Tahun 2023 di IDCC di sini.

Hari ini berlangsung perasmian PAT yang disempunakan Presiden Bersatu Tan Sri Muhyiddin Yassin.

PAT Bersatu tahun ini mencatat sejarah ekoran pencapaian cemerlang parti itu pada Pilihan Raya Umum dan Pilihan Raya Negeri ke-15. – HARAKAHDAILY 24/11/2023

- Advertisement -