PAS hargai ‘frontliners’ di hari terakhir tugasan

- Advertisement -

BALIK PULAU: Pemuda PAS Kawasan Balik Pulau telah menyantuni para petugas barisan hadapan (frontliners) atas rasa tanggungjawab dan sokongan moral bersama mereka yang komited melaksanakan arahan negara ketika ini.

- Advertisement -

Turut disertai Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang, Ustaz Muhammad Fauzi Yusoff, mereka telah menyampaikan sumbangan kepada mereka yang bertugas di pos kawalan Sekatan Jalan Raya di Bukit Baru Anjung Indah, di sini semalam.

Ustaz Fauzi berkata, kehadiran pihak PAS itu juga sebagai menyatakan penghargaan yang tidak terhingga kepada para frontliners di mana telah bertugas sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) Mac lalu.

“Bagi pihak PAS Pulau Pinang dan PAS Balik Pulau mengucapkan ribuan terima kasih kepad seluruh fronliners yang bertugas, mudah-mudahan diberkati Allah S.W.T,” ujarnya dibalas penghargaan juga pihak petugas di situ atas keprihatinan pihak PAS.

Semalam, Menteri Kanan (Pertahanan), Dato’ Seri Ismail Sabri Yaakob mengumumkan PKP Bersyarat dilaksanakan di negeri ini dilaksanakan sejak 9 November ditamatkan mulai hari ini kecuali Mukim 12 dan 13 di Timur Laut dan Barat Daya. – HARAKAHDAILY 6/12/2020

- Advertisement -