Komitmen Ustaz Ismi untuk semua penduduk Parit

- Advertisement -

PARIT: Perbezaan agama dan budaya hatta latar belakang politik, sama sekali tidak akan menjadi halangan untuk saling berhubungan dan membantu, demikian jaminan Ahli Parlimen Parit, Ustaz Muhammad Ismi Md Taib.

Sebaliknya janji beliau, kepercayaan dan mandat diberikan pengundi hingga terpilih sebagai wakil rakyat adalah tanggungjawab dan amanah untuk mewakili seluruh penduduk dan melaksanakan agenda kepada semua.

Kata Ustaz Ismi, tanpa mengira Melayu, Cina atau India dan sesiapapun seseorang penduduk itu, beliau akan memastikan hak dan suara atau sebarang urusan mereka akan ditangani atau diketengahkan beliau dengan sebaiknya.

Beliau menyatakan demikian ketika hadir ke Majlis Makan Malam Tahun Baru Cina meraikan warga tua anjuran Persatuan Cina Parit yang dilangsungkan di Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina Chung Hwa, di sini kelmarin.

Gembira menerima jemputan kaum Tionghua yang tidak asing kepadanya yang juga Yang Dipertua PAS Kawasan Parit, Ustaz Ismi turut mengumumkan sumbangan untuk Persatuan Cina Parit dan menyampaikan pemberian angpau.

Pihak penganjur turut berbesar hati atas kesediaan Ustaz Ismi turut serta dalam majlis tersebut di mana buat julung-julung kali juga wakil rakyat pembangkang diundang. – HARAKAHDAILY 29/1/2023

- Advertisement -
- Advertisement -