Muslimat PAS Sabah gerak jentera pilihan raya

- Advertisement -

Oleh FAIZAH ARBAIN

SANDAKAN: Jentera Muslimat PAS Sabah sudah bersiap siaga untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) yang dimulakan kerja-kerja di lapangan di semua kawasan.

- Advertisement -

Pengarah Pilihan Raya Muslimat, Nur Jannah JamJam berkata, jentera pilihan raya Muslimat sedang memperkemaskan gerak kerja jentera di setiap peringkat.

“Kesiapsiagaan jentera dimulai sejak awal lagi, walaupun kita belum pasti calon muslimat yang bakal terpilih pada pilihan raya umum (PRU) tidak lama lagi.

“Muslimat turut mengadakan Latihan Teknikal Pilihan Raya untuk memantapkan dan menambah ilmu setiap jentera,” katanya ketika ditemui pada taklimat pilihan raya di sini hari ini.

Menurutnya Jentera Pilihan Raya Muslimat akan menumpukan usaha untuk memantapkan gerak kerja pilihan raya seperti yang dirancang Jabatan Pilihan Raya PAS Pusat.

Turut hadir pada taklimat tersebut di SRI Ar-Raudhah termasuk Pengarah Pilihan Raya Muslimat Pusat, Noraini Hussin, Pengarah Briged DMPM Nuri Zaini, Ketua Muslimat Negeri, Norsah Bongsu, Ketua Penerangan Negeri, Julaila Ismail, Ketua Muslimat kawasan dan seluruh jentera Muslimat Sabah. – HARAKAHDAILY 9/10/2022

- Advertisement -