Allahyarham Khairul Azlam berjasa besar kepada PAS

- Advertisement -

KUALA LUMPUR: Presiden PAS, Tan Sri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata, Almarhum Khairul Azlam Mohamad sangat berjasa besar kepada parti itu.

“Mendapat perkhabaran berita sedih awal pagi ini, Khairul Azlam Mohamad, wartawan Harakah telah kembali ke rahmatullah pagi tadi.

“Almarhum merupakan seorang yang sangat berjasa besar kepada PAS dengan menumpahkan bakti sebagai seorang wartawan kepada media Parti Islam Se-Malaysia (PAS).

“Takziah saya ucapkan buat seluruh keluarga almarhum.

- Advertisement -

“Semoga Allah mencucuri rahmat kepada almarhum, diterima amal soleh, diampunkan segala dosanya dan ditempatkan di kalangan para solihin,” ujarnya yang juga Ahli Parlimen Marang dalam hantaran di laman Facebooknya, hari ini.

Khairul Azlam, 51, meninggal dunia pada 4.30 pagi tadi di rumahnya di Taman Perumahan Permint Perdana di Seberang Takir, Kuala Nerus akibat sesak nafas.

Allahyarham yang berkhidmat sebagai Penolong Pengarang Harakah juga Presiden Kelab Wartawan Terengganu (Kawat) meninggalkan isteri serta sembilan orang anak yang berusia 10 hingga 25 tahun.

Jenazah Allahyarham disolatkan di Masjid Jamek Tok Jiring yang diimamkan oleh Adun Tepoh, Ustaz Hishamuddin Abdul Karim dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Maahad Tahfiz wal Tarbiyyah. – HARAKAHDAILY 18/7/2022

- Advertisement -