Solidariti Pemuda PAS Perak buat Perak FC

- Advertisement -

KITA amat berbangga pasukan bola sepak Perak FC terus menunjukkan kesungguhan bersaing dalam Liga Perdana pada tahun ini walaupun dalam masa yang sama terpaksa menempuhi tempoh yang sukar ketika ini.

- Advertisement -

Gabungan Persatuan Penyokong Bola Sepak Perak (TBG Mobs Perak Fans Club) menyasarkan kutipan sebanyak RM1.7 juta untuk membantu menyelesaikan kemelut kewangan yang dihadapi Perak FC.

Kami, Dewan Pemuda PAS Negeri Perak melalui Jabatan Seni, Budaya dan Sukan (DACS) menyatakan sokongan penuh dan turut menggerakkan kempen sumbangan RM1 seorang ke tabung khas di bawah seliaan TBG Mobs Perak Fans Club.

Atas semangat kesukanan yang tinggi dan solidariti (kebersamaan) dengan pasukan kesayangan kita, Perak FC khususnya melibatkan kebajikan pemain, jurulatih, pengurus pasukan dan pihak yang berkaitan. Moh kome, kita sama-sama membantu agar mereka juga dapat bersama meraikan kegembiraan Syawal nanti, Insya-Allah.

Sumbangan boleh disalurkan terus ke akaun bank CIMB 8602530260 (Persatuan Penyokong Bola Sepak Perak) dan sebarang pertanyaan bolehlah hubungi Hakimi (Setiausaha Kehormat) di talian 010-3938167.

HAFEZ SABRI
Ketua Dewan Pemuda
PAS Perak – HARAKAHDAILY 21/4/2022

- Advertisement -