‘Terima kasih Dr Khairuddin’ – Petugas Pusat Kuarantin

- Advertisement -

GONG BADAK: Pusat Kuarantin Covid-19 di Gong Badak masih aktif menjaga 200 pesakit yang ditahan dan memerlukan pengawasan sebaiknya dalam usaha mengawal penularan Covid-19.

Biarpun negara dalam fasa endemik, petugas-petugas kesihatan masih terus giat melakukan tanggungjawab sebagai satu amanah yang dilaksanakan untuk kebaikan rakyat.

- Advertisement -

Perkara tersebut dinyatakan oleh Ketua Eksekutif Pusat Khidmat Ahli Parlimen Kuala Nerus, Raja Arizal Raja Arif ketika menyampaikan sumbangan di pusat kuarantin dekat sini.

Jelasnya, komitmen 55 petugas kesihatan yang terus melaksanakan tanggungjawab merupakan satu usaha yang mulia dan perlu diberikan penghargaan oleh masyarakat.

“Sumbangan lampin pakai buang kanak-kanak, kewangan serta beberapa keperluan lain adalah sebagai tanda kebersamaan kita untuk saling membantu antara satu sama lain.

“Dato’ Dr Khairuddin sentiasa menghargai pengorbanan petugas-petugas barisan hadapan bahkan cakna untuk terus membantu jika diperlukan,” katanya.

Dalam masa sama, tiada ungkapan yang bermakna untuk disampaikan kepada Ahli Parlimen Kuala Nerus melainkan ucapan ‘Terima Kasih’ daripada petugas-petugas Pusat Kuarantin Gong Badak.

Mereka turut mengharapkan agar keprihatinan Dr Khairuddin menjadi penyuntik semangat untuk mereka terus berbakti kepada negara.

Turut serta dalam penyampaian sumbangan itu , Pengerusi JPKK Kampung Tanjung Angsa, Ustaz Mohd Rabbani dan Pegawai Khas (Hal Ehwal Dun Seberang Takir) Azmi Mokhtar bersama beberapa petugas kesihatan. – HARAKAHDAILY 30/11/2021

- Advertisement -