Satu undi mampu tentukan kestabilan politik

- Advertisement -

Oleh SYAHIRAH SALLEH

- Advertisement -

MELAKA: Satu undi begitu bernilai sehingga mampu menentukan kestabilan politik di Melaka, kata Calon Perikatan Nasional bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Ayer Limau, Dr Nordina Abd Latiff.

Pesannya kepada rakyat Melaka, khususnya pengundi DUN Ayer Limau supaya dapat menunaikan tanggungjawab untuk keluar mengundi esok dengan mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan.

“Saya merayu kepada semua untuk memberi kepercayaan kepada saya untuk menabur bakti, dan menabur khidmat saya kepasa masyarakat DUN Ayer Limau.

“Saya akan buat yang terbaik demi masyarakat,” katanya ketika dihubungi Harakahdaily, di sini, semalam.

Menurut Dr Nordina, sepanjang dua minggu berkempen untuk Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka, beliau amat positif dengan maklum balas yang ditunjukkan pengundi Ayer Limau.

Katanya, sambutan yang diterima amat mengujakan dan mereka mengenali beliau sebagai seorang doktor di Klinik Kesihatan Lubok Cina, serta dapat menerimanya dengan baik.

“Cuma kita hanya terangkan pada mereka yang kali ini kita bukan lagi sebagai seorang doktor tetapi kita sebagai calon wakil rakyat.

“Perjalanan kempen saya dalam masa dua minggu ini, semua berjalan lancar walaupun kita terikat kepada SOP yang telah ditentukan oleh SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya).

“Walau bagaimanapun kita tetap patuh dengan SOP yang ditentukan, kita banyak menggunakan pendekatan baru, seperti media sosial, jumpa dengan pengundi di kedai makan,” katanya. – HARAKAHDAILY 20/11/2021

- Advertisement -