PAS Johor persiapsiagakan Jentera PRU15

- Advertisement -

JOHOR BAHRU: PAS Negeri Johor telah mengadakan Majlis Pelancaran Jentera Pilihan Raya PAS Johor di Dewan Jubli Perak, Bandar Baru Uda, di sini malam tadi.

- Advertisement -

Disempurnakan oleh Timbalan Presiden PAS, Dato’ Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man, pelancaran itu menyuntik tekad Jabatan Pilihan Raya PAS Johor untuk bersiap menyusun jentera PRU15.

Ustaz Tuan Ibrahim di dalam ucapannya menyeru seluruh jentera menyediakan diri dan melengkapkan sistem pilihan raya PAS di peringkat Kawasan dan Cawangan, selain memperkukuhkan kewangan serta sentiasa menjaga hubungan dengan Allah Taala.

Di dalam majlis tersebut juga Dewan Himpunan Pendukung PAS Kawasan Johor Bahru dilancarkan dengan penyerahan watikah pelantikan, menjadikan ia Kawasan ke-16 tertubuhnya DHPP Kawasan di seluruh Johor.

Majlis telah diakhiri dengan bacaan ikrar Jentera Pilihan Raya PAS Negeri Johor yang diketuai Pengarah Pilihan Raya PAS Johor, Dr Karim Deraman dan doa wehdah.

Hadir sama Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki dan Pesuruhjaya PAS Johor, Ustaz Abdullah Husin dan seluruh pimpinan PAS Johor. – HARAKAHDAILY 19/7/2020

- Advertisement -