Sumbangan PPE tanda sokongan kepada ‘frontliners’

- Advertisement -

BAKRI: Khidmat Malaysia bersama Yayasan Amal Malaysia telah mengadakan serahan peralatan perlindungan peribadi (PPE) bagi kegunaan barisan hadapan negara yang bertugas di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF), Muar.

- Advertisement -

Sumbangan tersebut adalah sebagai tanda solidariti, sokongan serta menzahirkan penghargaan terhadap komitmen dan pengorbanan para petugas kesihatan dan perubatan tersebut dalam usaha mendepani pandemik COVID-19 ketika ini.

Serahan semua pemberian tersebut telah disampaikan oleh wakil Khidmat Malaysia Bakri, Ustaz Kamalul Nizam Mohd Suhut kepada Timbalan Pengarah 3 HPSF, Muhammad Ikram Ibrahim dalam satu majlis ringkas, di sini semalam.

Menurut Ustaz Kamal, sumbangan tersebut diharap menjadi satu usaha yang akan mengerat serta menambahkan lagi kerjasama kuat antara pihak masyarakat dengan warga HSPF khususnya para pejuang melawan COVID-19 tersebut.

Turut hadir sama adalah Ahli Jawatankuasa Pemuda Bakri, Iqbal Ghani Ismail dan wakil Yayasan Amal Malaysia Cawangan Johor, Salleh Md Yassin. – HARAKAHDAILY 13/5/2020

- Advertisement -