MCM-MP Sik tunai hasrat ‘pak cik guard’

- Advertisement -

SIK: Pertubuhan Muslim Care Malaysia (MCM) telah berkunjung sekali lagi ke kediaman Adzri dan keluarga untuk memaklumkan pembinaan rumah akan diuruskan sepenuhnya oleh pihak MCM bersama pejabat Pusat Khidmat Wakil Rakyat Parlimen Sik.

- Advertisement -

Bertahun lamanya menetap di pondok usang di celah pohon getah, Adzri yang bekerja sebagai pengawal keselamatan terus berusaha dan bersabar sehingga hari ini Allah SWT kurniakan kepada beliau sekeluarga untuk memiliki rumah yang lebih selesa.

“Insya-Allah, segala urusan pembinaan akan diselia penuh oleh Pejabat Parlimen Sik, Ahli Parlimennya,  Ustaz Ahmad Tarmizi Sulaiman yang merupakan TYDP PAS Kawasan Sik termasuk kebajikan seorang anak lelaki OKU yang berumur 4 tahun,” kata satu kenyataan MCM di Facebook berhubung misi kebajikan NGO Itu semalam.

Presiden Muslim Care Malaysia Society , Haji Zulkifli Wahijan menyampaikan sumbangan kepada Adzri

MCM mengucapkan ribuan terima kasih atas sokongan dan sifat dermawan rakyat Malaysia dalam menyalurkan bantuan terhadap keluarga ini melalui Muslim Care Malaysia.

Sebarang bentuk sumbangan zakat, infak atau sedekah boleh dibuat melalui akan Muslim Care Malaysia MAYBANK 564490413882 dan informasi lanjut boleh WhatsApp kepada Safwan Ujar – 013-4886447. – HARAKAHDAILY 13/5/2020

- Advertisement -