Pemuda PAS santuni bekas pemain bola sepak Perak

- Advertisement -

IPOH: Pemuda PAS Negeri Perak bersolidariti membantu meringankan kesukaran dialami sepuluh bekas pemain bola sepak Perak yang turut terkesan dengan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

- Advertisement -

Rata-rata daripada bekas pemain itu kini bekerja sendiri dan terputus punca pendapatan sejak PKP yang kini masuk fasa ketiga antaranya Ramzi Razuan, Hazrul Shah, Rushanizam Idrus dan Md Nor Ismail.

Turut diziarahi adalah Syazwan Mohd Nor, Mat Zahir Wahap, Muhammad Nazreen Chong atau Choong Kim Boon, T Prasad, Lim Seng Kong dan Hishamuddin Mat Amin.

Bantuan disampaikan oleh Ketua dan Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak, Ustaz Ahmad Faisal Mohd Puait, Ustaz Hafez Sabri serta Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS Perak, Yougan Mahalingam.

Ustaz Ahmad Faisal dalam hantaran di Facebook beliau turut menyingkap beberapa jasa besar bekas pemain tersebut sepanjang karier mereka bersama pasukan Perak suatu ketika dahulu.

Menurut beliau, jasa-jasa itu tidak wajar dilupakan oleh peminat bola sepak Perak hari ini, malah beliau turut mengajak seluruh rakyat negeri Perak berdoa agar bekas pemain tersebut diberi kemudahan dan kesihatan oleh Allah. – HARAKAHDAILY 19/4/2020

- Advertisement -