Pelantikan pimpinan PAS sebagai EXCO Kerajaan Perak

- Advertisement -

BADAN Perhubungan PAS Negeri Perak menjunjung kasih, merafak sembah ke bawah Duli Yang Maha Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah atas perkenan pembentukan Ahli Mesyuarat Kerajaan (EXCO) Negeri Perak yang baharu.

- Advertisement -

PAS Perak sepenuhnya meyakini bahawa kedua-dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS akan terus bersemangat untuk menunaikan kewajipan berkhidmat untuk rakyat secara adil serta mempertahan dan menjaga kestabilan Kerajaan Negeri Perak.

Sekalung penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Menteri Besar Perak, YAB Dato’ Seri Ahmad Faizal Dato’ Azumu di atas kepercayaan memilih dua orang ADUN PAS menganggotai kepimpinan sebagai EXCO Kerajaan Negeri Perak.

PAS Perak merakamkan setinggi-tinggi tahniah diucapkan kepada Pesuruhjaya PAS Perak selaku juga ADUN Gunong Semanggol, YB Haji Razman Zakaria dan Setiausaha Perhubungan PAS Perak yang juga ADUN Selama, YB Ustaz Mohd Akmal Kamaruddin yang telah menerima watikah pelantikan dan mengangkat sumpah pada hari ini.

Semoga kedua-dua pimpinan PAS Perak dirahmati Allah S.W.T dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab tersebut dengan sebaik mungkin, berkhidmat kepada seluruh rakyat Perak, InsyaAllah.

“ISLAM MEMIMPIN PERPADUAN”
“PERAK SEJAHTERA”

Sekian, terima kasih.

HAFEZ SABRI
Ketua Penerangan
PAS Negeri Perak – HARAKAHDAILY 31/3/2020

- Advertisement -