Temasya Sukan SRITI Padang Rengas

- Advertisement -

PADANG RENGAS: Pemuda PAS Kawasan Padang Rengas telah berjaya menganjurkan Temasya Sukan Sekolah Rendah Integrasi Teras Islam (SRITI) Kali ke-3 peringkat sekolah di Padang Sekolah Kebangsaan Paya Salak, di sini baru-baru ini.

- Advertisement -

Temasya sukan ini disertai oleh 42 pelajar melibatkan keseluruhan lapan acara kategori lelaki dan perempuan di antaranya lumba lari 100 meter dan 4×100 meter.

Johan keseluruhan dimenangi oleh Rumah Thoriq dengan 7 emas, 2 perak dan 2 gangsa diikuti oleh Rumah Usamah dengan 2 emas, 3 perak dan 5 gangsa serta Rumah Khalid dengan 1 emas, 5 perak dan 3 gangsa.

Guru Besar SRITI At-Taqwa, Mohammad Idris Po’at ketika ditemui melahirkan rasa gembira dengan kehadiran penuh ibu bapa serta kerjasama padu para petugas dari Dewan Pemuda PAS Kawasan, guru-guru dan Ahli Lembaga Pengurusan sekolah.

Program turut diserikan dengan kehadiran Timbalan Pengarah 2 SRITI Perak, Mohd Helmi Mohd Azahari selaku perasmi majlis dan Yang DIpertua PAS Kawasan, Sukeri Mat Amin serta Ketua Pemuda PAS Kawasan, Mohd Helmi Affindi Ali. – HARAKAHDAILY 10/3/2020

- Advertisement -