Jelajah bantuan kebajikan pasca banjir di JDT

    - Advertisement -

    PENGERANG: Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan Muslimat PAS Negeri Johor telah berkonvoi menziarahi mangsa pasca banjir di beberapa kawasan dipimpin Ketua Muslimat PAS Negeri Johor, Fatimah Ismail.

    - Advertisement -

    Jelajah kunjungan ini telah bergerak ke Mersing dan seterusnya ke Simpang Renggam, semalam dengan melibatkan sebanyak sepuluh kenderaan, setelah bermula dari Pengerang, di sini kelmarin.

    Pengerusi Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan Muslimat PAS Johor, Arbakyah Kassman berkata, jelajah ini bertujuan menziarahi mangsa pasca banjir dan memberi sumbangan kepada mereka.

    Bersempena lawatan ini juga, Muslimat PAS telah berkesempatan mengadakan Munajat AKIFI dengan sambutan kehadiran daripada Muslimat PAS Kawasan Pengerang, Kota Tinggi dan Tenggara.

    Acara kerohanian ini dipimpin sendiri oleh Ketua Muslimat PAS Malaysia, Senator Ustazah Nuridah Mohd Salleh yang hadir menyemarakkan motivasi anggota Muslimat PAS di Selatan Tanah Air ini.

    Rombongan Skuad Prihatin Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan turut menyantuni Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS Johor, Siti Fatimah Awang yang salah seorang mangsa banjir di Mersing. – HARAKAHDAILY 25/12/2019

    - Advertisement -