Khidmat Malaysia hantar bantuan banjir ke Kelantan

    - Advertisement -

    GOMBAK: Khidmat Malaysia dengan kerjasama Pemuda PAS Negeri Selangor telah menghantar bantuan untuk mangsa banjir melibatkan keperluan penuh satu tan lori dan kenderaan pacuan empat roda ke Kelantan, kelmarin.

    - Advertisement -

    Bersama tujuh petugas Amal Rescue Team (ART), pelepasan misi operasi ini telah disempurnakan oleh Ketua Pemuda PAS Selangor Ustaz Hanafi Zulkapli dari Pusat Logistik Pengumpulan Barang Bantuan Banjir, Pusat Bandar Sri Gombak, di sini.

    Hadir sama Yang DiPertua PAS Kawasan Gombak, Ustaz Saleh Huddin Nasir serta Timbalan dan Naib Ketua Pemuda PAS Selangor, Ustaz Mohamed Sukri Omar dan Muhammad Fadzli Abu Bakar serta Ketua Pemuda PAS Gombak, Ustaz Taufik Yusof.

    Misi ini membawa 460 kampit beras, gula, minyak, tepung, sardin, biskut, roti, mi segera, teh, air mineral dan kit kebersihan yang telah disumbangkan orang ramai ke pusat pengumpulan di mana Pasir Mas menjadi fokus terawal kumpulan ini.

    Semua sumbangan ini kemudian telah diagihkan kepada mangsa dengan penglibatan Ahli Parlimen Pasir Mas, Ustaz Ahmad Fadhli Shaari. – HARAKAHDAILY 22/12/2019

    - Advertisement -