Munajat mohon kesejahteraan hidup dari Ilahi

- Advertisement -

IPOH: Ujian kehidupan yang menimpa dihadapi dengan munajat kepada Allah memohon agar dikurniakan kemudahan serta kesejahteraan sebagaimana sifat seharusnya bagi seorang Mukmin.

- Advertisement -

Atas tujuan tersebut Ahli Jawatankuasa PAS Cawangan Kampung Sri Kinta telah mengadakan majlis bacaan Yaasiin, solat hajat dan doa selamat buat untuk diri dan penduduk kampung tersebut.

Majlis yang dihadiri Naib Yang DiPertua PAS Kawasan Ipoh Timur, Roslan Sulaiman ini telah dilangsungkan di kediaman salah seorang Ahli Jawatankuasa PAS Kampung Sri Intan, di sini kelmarin.

Menurut Ketua PAS Kampung Sri Kinta, Abdul Rahim Dahari, majlis juga sebagai memohon kesembuhan buat Bendahari Cawangan, Idris Sujak yang terlantar akibat angin ahmar sejak beberapa minggu.

“Kami juga telah menziarahi saudara yang keuzuran dan beberapa ahli lain menyampaikan sumbangan kepada mereka bagi meringankan beban ujian ketika ini.

“Kami juga berharap serta yakin setelah solat hajat yang diadakan dapat membantu mereka yang ditimpa ujian ini,” katanya disokong Roslan yang berharap hal tersebut berterusan diadakan. – HARAKAHDAILY 27/11/2019

- Advertisement -