Majlis munajat untuk bakal calon peperiksaan

- Advertisement -

BUKIT GANTANG: Lajnah Pendidikan bersama Urusan Ulamak PAS Kawasan Bukit Gantang telah mengadakan program bacaan Yaasiin dan solat hajat perdana untuk pelajar yang akan menduduki peperiksaan SPM, STPM dan STAM.

- Advertisement -

Pimpinan PAS Bukit Gantang yang turun hadir ke program ini antaranya Yang Dipertua, Ustaz Faisal Abdul Rahman, Timbalan Yang Dipertua, Ustaz Zulkefly Ahmad dan Naib Yang Dipertua, Rahim Ismail pada majlis di Markaz PAS Bukit Cempedak, di sini semalam.

Turun hadir juga Ketua Lajnah Pendidikan PAS Bukit Gantang, Norzuhrah Abu Bakar dan ahli-ahli Jawatankuasa PAS Kawasan serta ibu bapa pelajar yang akan menduduki peperiksaan tidak lama lagi.

Dalam ucapannya Ustaz Faisal berkata, PAS Bukit Gantang mengucapkan selamat menghadapi peperiksaan kepada anak-anak dengan harapan mencapai kejayaan cemerlang.

“Semoga dibuka pintu hati dan dipermudahkan anak-anak menghadapi peperiksaan. Banyakkan beristighfar agar gugur dosa-dosa kita dan dipermudahkan menjawab soalan-soalan nanti.

Kehadiran lebih 130 orang memeriahkan program ini yang dimulakan dengan solat Maghrib berjemaah dan bacaan Yaasiin yang diketuai oleh Timbalan Ketua Urusan Ulamak Bukit Gantang, Ustaz Muhammad Adlin Nasri Muhammad Yusof.

Program ini diteruskan dengan solat Isyak dan solat Hajat berjemaah bersama-sama pelajar-pelajar tersebut dan diakhiri dengan penyampaian cenderahati kepada pelajar. –  HARAKAHDAILY 13/10/2019

- Advertisement -