Tahlil Perdana, Kenduri Rakyat PAS-Umno Tapah

- Advertisement -

TAPAH: Program Tahlil Perdana dan Kenduri Rakyat PAS-Umno Parlimen Tapah telah berlangsung di perkarangan Pejabat PAS Cawangan Tapah Road, di sini kelmarin.

- Advertisement -

Program di bawah penyelarasan Urusan Ulamak PAS Kawasan Tapah ini bertujuan untuk mengeratkan hubungan masyarakat setempat di Du  Ayer Kuning bersama pimpinan PAS-Umno khususnya.

Ketua Urusan Ulamak PAS Tapah, Turiman Sahli dalam ucapannya mengingatkan para hadirin akan kehidupan akhirat yang abadi sedangkan dunia hanyalah persinggahan sementara.

“Setiap yang bernyawa pasti akan menemui kematian, justeru berbuatlah amal kebajikan yang banyak di dunia agar menjadi kaya pahala di akhirat nanti,” ujarnya memotivasikan kepada amal soleh.

Pimpinan PAS yang hadir menjayakan program ini antaranya Setiausaha PAS Tapah, Muhamad Noor Farid Zainal dan Ketua PAS Cawangan Tapah Road, Hanis Hashim bersama ahli-ahli cawangan.

Manakala pihak Umno dihadiri oleh Adun Ayer Kuning, Dato’ Samsudin Abu Hassan dan Naib Ketua Umno Bahagian Tapah, Safri Mohd Salih. – HARAKAHDAILY 8/10/2019

- Advertisement -