Alam Ria PASTI Nibong Tebal gamit ibu bapa

- Advertisement -

NIBONG TEBAL: PASTI Kawasan Nibong Tebal telah menganjurkan program Alam Ria yang telah dilangsungkan dengan meriahnya di Sekolah Rendah Agama Rakyat Al-Amin Simpang Tiga, di sini semalam.

- Advertisement -

Program ini telah bermula seawal jam 7.30 pagi dan berakhir sekitar jam 12.30 tengah hari ini telah dirasmikan oleh Pengarah PASTI Negeri Pulau Pinang, Zahareen Abdul Kadir.

Turut hadir bersama Yang DiPertua PAS Nibong Tebal, Nor Zamri Latiff dan Ketua Pemuda PAS Nibong Tebal, Ustaz Zulazhar Mohamed.

Sebanyak lapan acara telah dipertandingkan dan disertai oleh 11 cawangan PASTI di mana PASTI Elit, Bandar Tasek Mutiara telah muncul juara keseluruhan setelah memenangu beberapa acara yang dipertandingkan.

Program ini telah mendapat sambutan yang sangat mengalakkan dari pihak ibu bapa di mana mereka hadir setia menunggu dari awal program hingga akhir untuk melihat anak-anak beraksi.

Majlis telah dimeriahkan lagi dengan gerai-gerai jualan dan gelagat warna warni pakaian murid PASTI, selain kaunter SPR turut dibuka bagi memudahkan orang awam mendaftar sebagai pengundi. –HARAKAHDAILY 25/8/2019

IMG 20190825 WA0050

- Advertisement -