PAS WP sempurnakan jenazah suami AJK DMPWP

- Advertisement -
KUALA LUMPUR: PAS Wilayah Persekutuan telah mengambil tanggungjawab menguruskan jenazah Allahyarham Syaiful Bakhtiar Nan di Masjid Kota Damansara di sini, hari ini. 
 
Arwah merupakan suami kepada Exco Dewan Muslimat PAS Wilayah Persekutuan (DMPWP), Liza Syuhada Taufik telah kembali ke rahmatullah di Hospital Sungai Buloh, jam 4 pagi hari ini.
 
Jenazah telah dibawa ke Masjid Kota Damansara seterusnya ke tanah perkuburan dengan menaiki van jenazah Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan.
 
Usaha fardu kifayah ini telah diketuai oleh Pengerusi Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Wilayah Persekutuan, Baker Sidek, sementara Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan, Ustaz Azhar Yahya telah mengimamkan solat jenazah. 
 
Allahyarham Syaiful meninggalkan seorang isteri bersama tiga orang anak dan jenazah telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Kota Damansara Seksyen 9.
 
Turut terlibat dalam urusan pengebumian jenazah ialah saf kepimpinan PAS Wilayah Persekutuan, Jabatan Amal serta ahli PAS di peringkat Kawasan dan Cawangan. – HARAKAHDAILY 23/7/2019
- Advertisement -