Guru PASTI Taiping dirai, jasa dimartabatkan

- Advertisement -
TAIPING: Dewan Pemuda PAS Kawasan Taiping telah meraikan para guru PASTI pada Majlis Berbuka Puasa dan Sambutan Hari Guru yang diadakan di Dewan Makan Telekom Malaysia, di sini kelmarin.
 
Bersama meraikan para pendidik ini adalah Pengarah PASTI Negeri Perak, Ustaz Mohd Azahari Yahaya dan Yang DiPertua PAS Taiping, Ustaz Saidin Hasnam serta Naib Ketua Muslimat PAS Taiping, Norsinah Saidin.
 
Turut menzahirkan penghargaan adalah ucapan disampaikan oleh Pengerusi Majlis Guru PASTI Taiping, Asmah Ramli dan Pengerusi PASTI Taiping, Fauzi Nisab.
 
Masing-masing pimpinan memperakui jasa para guru PASTI khususnya mencorak anak-anak sebagai generasi masa depan, selain telah menempa kejayaan dalam akademik dan sukan.
 
Selain itu, motivasi ke arah untuk terus menjayakan pengurusan pendidikan terbaik juga dirakamkan dengan harapan terserlah pula pada SRITI yang baharu berusia dua tahun di Taiping.
 
Majlis penuh meriah itu diakhiri dengan sesi memotong kek Hari Guru dan penyampaian cenderahati serta sumbangan Aidil Fitri kepada semua 45 warga pendidik PASTI yang diraikan itu. – HARAKAHDAILY 22/5/2019
- Advertisement -