Ahli PAS Ipoh Barat lemas ketika memancing

- Advertisement -
IPOH: Ahli PAS Kawasan Ipoh Barat, Abu Bakar Ahmad, 46 tahun dari PAS Cawangan Kampung Tasek ditemui lemas di sungai berhampiran Taman Desa Tasek Bakti, di sini lewat malam kelmarin.
 
Kehilangan beliau disedari ahli keluarganya apabila didapati Abu Bakar tidak pulang pada waktu Maghrib setelah keluar menjala seusai solat Asar pada hari yang sama.
 
Sehubungan itu, keluarga mangsa telah memaklumkan kepada pihak bomba yang serta merta melancarkan gerakan mencari setelah motosikal Abu Bakar ditemui berhampiran.
 
Turut bersama operasi tersebut adalah Jabatan Amal Malaysia Ipoh Barat diketuai Komandan, Mohd Ghazali Bidin dan penduduk Kampung Tasek yang telah menemui mayat pada jam 11:50 malam.
 
Yang DiPertua PAS Ipoh Barat, Mohd Rafaad Razalli merakamkan takziah atas ujian menimpa ahli keluarga itu dan telah menyampaikan sumbangan kepada mereka.
 
Arwah meninggalkan seorang balu, Nor Fatimah Mat Piah dan enam anak yang masih bersekolah dan orang ramai boleh membantu dengan sumbangan ke akaun BSN 0810541100002564 milik Fatimah. – HARAKAHDAILY 18/4/2019
IMG 20190418 WA0024
- Advertisement -