Liqa’ Fikri Teluk Intan hadam langkah Presiden

- Advertisement -

TELUK INTAN: Setiausaha Politik Presiden PAS, Syahir Sulaiman selaku naqib jemputan telah mengisi Liqa’ Fikri bulanan PAS Kawasan Teluk Intan yang diadakan di Dewan KOMPASTI, Kampung Padang Tembak, di sini semalam.

- Advertisement -

Dalam pembentangannya, beliau banyak menegaskan mengenai tahaluf dan ta’awun siyasi yang dilaksanakan PAS di mana ia semata-mata demi kepentingan dan perjuangan Islam.

Turut dikongsi beliau ialah pengalamannya sepanjang menjadi ‘khadam’ kepada Tuan Guru Presiden yang disifatkan beliau seorang pemimpin berdikari, memulia dan melayani tetamu.

Selain itu terangnya, Tuan Guru juga sangat mementingkan perbincangan dan mesyuarat sebelum memutuskan sesuatu di mana hal tersebut membuktikan Presiden PAS itu berjiwa besar.

Tuan Guru jugw menurutnya, biar sesibuk mana sekalipun tetap meluangkan serta berkesempatan untuk menulis yakni merujuk kepada usaha sebaran ilmu dan mengulas hal ehwal semasa.

Pada sesi tersebut beliau turut meluangkan kesempatan menjawab soalan hadirin termasuk isu-isu panas seperti saman RM90 juta, pertemuan dengan Perdana Menteri serta pergolakan PH. – HARAKAHDAILY 21/2/2019  

IMG 20190221 WA0006

IMG 20190221 WA0007

- Advertisement -