Muslimat prihatin nasib anggotanya kemalangan

- Advertisement -
TAWAU: Nasib tiga Ahli Jawatankuasa Ameerah PAS Kawasan Tawau yang terlibat dalam satu kemalangan di Jalan Timur di sini 5 Ogos lalu mendapat perhatian Dewan Muslimat PAS Negeri Sabah.
 
Dipimpin Timbalan Ketua Muslimat Sabah, Zaiton Ahmad, rombongan telah menziarahi salah seoranf mangsa, Norsiah Labara di kediamannya di Taman Apas Permai, di sini kelmarin.
 
Dalam kejadian tersebut, kenderaan mereka telah dirempuh oleh kenderaan lain ketika dalam perjalanan ke program Terapi Alam anjuran Lajnah Pemerkasaan Parti.
 
Antara ketiga mangsa ada yang mengalami patah tulang di beberapa bahagian serta retak tempurung lutut, selain lebam dan bengkak anggota tubuh badan.
 
Sementara itu, Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Mohamad Husain yang juga Yang DiPertua PAS Tawau memaklumkan bahawa ketiga-tiga mangsa akan dibiayai kos perubatan mereka.
 
Zaiton yang hadir bersama Ketua Muslimat PAS Tawau, Madihah Ladale menyifatkan pengorbanan murabitun seperti itu perlu diberi perhatian kebajikan oleh semua anggota parti. -HARAKAHDAILY 15/8/2018
- Advertisement -