Usah biarkan fitnah berulang

- Advertisement -

SAYA telah mengikuti sejak 10 Mei 2018 yang lalu, terdapat usaha-usaha cuba memburukkan imej PAS di beberapa tempat di Negeri Terengganu seperti yang pernah dimomok-momokkan pada zaman pemerintahan PAS pada tahun 1999-2004 yang lalu.

- Advertisement -

Di sini suka untuk saya tegaskan kembali, seperti apa yang telah dinyatakan oleh Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu, segala urusan kerajaan tempatan mahupun agensi kerajaan akan berjalan seperti biasa.

Tidak ada mana-mana balai raya yang akan ditutup, tiada anak-anak tadika yang sedang belajar dihentikan. Tiada guru-guru tadika disekat pengajarannya. Semuanya, teruskan belajar. Para guru tadika juga usah bimbang. Teruskan mengajar seperti biasa. Jika ada sekalipun, kita menganggap ia adalah tindakan sabotaj dan PAS tidak bertanggungjawab.

Hari ini adalah hari kasih sayang, tidak akan ada orang yang dizalimi. Saya sekali lagi merakamkan jutaan terima kasih kepada semua rakyat, terutamanya pengundi Kuala Berang yang memilih PAS dalam Pilihan raya Umum ke-14 yang lalu.

Semoga kita semua dapat memajukan Kuala Berang agar lebih maju dan berdaya saing pada masa akan datang.

Kuala Berang Sejahtera.

YB Dr Haji Mamad Puteh
Adun Kuala Berang

- Advertisement -