Tergugat bila dibacakan Quran?

- Advertisement -

TAHNIAH diucapkan kepada sahabat saya Ustaz Subri Arshad. Bila Ustaz baca Quran tiba-tiba ada orang mengamuk macam orang gila itu bermakna bacaan Ruqyah tersebut dah menjalar ke setiap urat saraf mereka.

- Advertisement -

Syaitan yang bersarang dalam otak mereka mula rasa tergugat dan nyilu. Akhirnya jin yang merasuk rasa panas. Mata berpinar-pinar, saraf menjadi kejang dan lidah mula bergetar meraung-raung dan meracau.

Syabas Ustaz walaupun bacaan Ustaz itu belum kelihatan berjaya menghalau hantu dari dalam tubuh mereka, tapi sekurang-kurangnya kita dah kenal parti mana yang menternak hantu selama ini.

Biarkan mereka begitu. Saya percaya video tersebut dah tular ke seluruh pelusuk negara. Saya juga yakin ahli dan penyokong mereka turut merasa malu dengan tindakan tersebut. Dalam diam ahli dan penyokong mula berundur senyap-senyap ke belakang dan mereka akan beralih arah kepada PAS.

Sekali lagi tahniah wahai sahabat saya Ustaz Subri. Jom kita bacakan lagi ayat-ayat Allah. Doa Nazilah diteruskan. Sekarang mereka dah mula keluar parti di mana-mana. Sudah ada ahli yang bakar bendera parti sendiri. Kamu mungkin tidak rebah dengan serangan PAS, tapi kamu akan rebah dan strok disebabkan panas yang datang dari dalam.

USTAZ MOKHTAR SENIK
Ahli Jawatankuasa Kerja
PAS Pusat – HARAKAHDAILY 3/5/2018

- Advertisement -