Mohon doa daripada semua

doa
- Advertisement -

KITA semua telah dikejutkan dengan berita yang memerlukan setiap kita mendoakan mereka agar kembali sembuh dan diselamatkan oleh Allah swt dari sebarang perkara yang tidak diingini.

- Advertisement -

Al Fadhil Ustaz Murtadha Yusuf, Al Fadhil Ustaz Wadi Annuar Ayub, Al Fadhil Ustaz Hanbali Zulkifli dan ayahanda Ustaz Murtadha terlibat dalam satu kemalangan jalan raya di KM 200.9 Jalan Taiping-Bukit Merah Perak pada kira-kira jam 7.30 petang kelmarin.

Kini saya dimaklumkan bahawa keadaan Ustaz Murtadha agak serius dan kritikal, masih di ICU. Sementara Ustaz Wadi Anuar dalam keadaan stabil dan Ustaz Hanbali serta ayahanda Ustaz Murtadha sedang menerima rawatan sebagai pesakit luar di Hospital Daerah Taiping.

Saya mewakili rakan-rakan pimpinan dan ahli PAS turut mendoakan keselamatan dan keafiatan mereka. Semoga mereka kembali sembuh dan aktif semula menyampaikan dakwah serta membimbing ummah ke jalan yang diredhai oleh Allah swt.

Semoga para asatizah kita yang terlibat dalam kemalangan tersebut dan juga ahli keluarga mereka tabah dan sabar menghadapi dugaan ini.

Sejahtera Bersama Islam

Nasrudin Hassan
Ketua Penerangan PAS Pusat – HARAKAHDAILY 4/1/2018

- Advertisement -