Himpunan Jentera PRU Cameron Highlands

- Advertisement -
LIPIS: PAS Kawasan Cameron Highlands telah menganjurkan program Himpunan Amilin PAS Cameron Highlands di Pusat Tarbiyah Darul Hidayah, Sungai Koyan, di sini semalam. 
 
Program tersebut bertujuan menghimpunkan para petugas pilihan raya seluruh peringkat kawasan itu dalam memberi semangat roh perjuangan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 kelak. 
 
Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang, Ustaz Yohanis Ahmad dalam ucapan perasmiannya menekankan beberapa perkara penting yang perlu dilakukan oleh semua petugas untuk mendapat kemenangan, sekali gus merealisasikan matlamat PAS Teraju Pahang. 
 
Turut berucap, Setiausaha Perhubungan PAS Negeri Pahang, Roslan Zainal dan Pengerusi NGO As-Saabiqun Pahang, Ismail Mohamad serta Yang DiPertua PAS Kawasan Cameron Highlands, Ustaz Abdul Karim Nor. 
 
Program tersebut dimulai dengan solat dhuha dan solat hajat berjemaah diikuti taujihat dari pimpinan PAS Negeri Pahang, selain pelancaran As-Saabiqun Kawasan Cameron Highlands dengan penyerahan lebih 30 borang keahlian kepada Ismail. – HARAKAHDAILY 26/12/2017
- Advertisement -