Anak muda diseru terjemah amanat Presiden

- Advertisement -
KUALA NERUS: Timbalan Ketua Pemuda PAS Malaysia, Ir Khairil Nizam Khirudin mengajak anak muda memberi tumpuan kepada amanat khas Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang pada kemuncak Fastaqim 2.0 malam ini.
 
Katanya, amanat itu harus digunakan sebagai motivasi perjuangan agar terus bekerja keras turun ke medan bagi memberi kefahaman khususnya para pemuda dengan pelbagai latar belakang untuk mendekatkan mereka kepada Islam.
 
“Bila mereka memahami Islam sebenar dan dasar perjuangan PAS, kita yakin sokongan anak muda pasti bertambah dan sama-sama menegakkan kalimah Allah S.W.T.
 
“Kita mesti sama-sama berdoa agar dikurniakan kepada gerakan Islam kemenangan kerana mampu menukar sistem pentadbiran yang merangkumi segala aspek, sosial, ekonomi, pengurusan negara dan lainnya,” ujarnya di Pantai Tok Jembal, di sini hari ini.
 
Beliau menyifatkan penganjuran Fastaqim 2.0 amat baik bahkan majoriti yang hadir dalam Fastaqim 2.0 di kalangan pendokong dan penyokong PAS merupakan isyarat kepada persediaan PAS menghadapi PRU14 .
 
Katanya, semangat dari Fastaqim 2.0 akan dibawa pulang ke kawasan masing-masing seterusnya diterjemahkan dalam gerak kerja seluruh peringkat.
 
Asas penganjuran Fastaqim 2.0 adalah bertujuan mengumpulkan seluruh kekuatan jentera PAS dengan semangat yang baru dalam menghadapi pelbagai cabaran perjuangan akan datang. – HARAKAHDAILY 30/9/2017
- Advertisement -