200K BAKAL ‘GEGAR’

- Advertisement -

Harakah edisi terbaru 2283 kembali di pasaran sekarang!!

- Advertisement -

200K BAKAL ‘GEGAR’

PAS berada di saat akhir untuk bertempur dalam PRU 14 dengan Gagasan Sejahtera yang berdepan dengan BN dan PH. Slogan ‘Sejahtera Bersama Islam’ menjadi tawaran PAS kepada rakyat untuk kembali kepada penyelesaian Islam setelah melihat kegagalan ideologi dan agama lain dalam memberi keamanan dan kemakmuran negara dan dunia. Justeru Himpunan Fastaqim 2.0 hujung bulan ini dilihat sebagai medan akhir PAS memberi isyarat kepada rakyat untuk bersama menolak kezaliman dan menyelamatkan negara ini.

 

2283 1 2283 2 2283 3 2283 4

 

PAS juga beri jaminan kepada rakan-rakan parti lain dan rakyat yang bukan Islam sekiranya PAS diberi mandat, PAS akan berlaku adil untuk mengagihkan kekayaan negara seadilnya kepada seluruh rakyat tanpa mengira agama, bangsa dan warna kulit. Jaminan ini bukan dari PAS sahaja tapi jaminan ini adalah jaminan dari dasar yang PAS pegang bersungguh iaitu al-Quran dan Hadis Nabi Muhammad s.a.w.,”.. Timbalan Presiden PAS, Dato’ Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man.

Sukar dapatkan Harakah hubungi:

Ezani Yahya 012-9726897
[email protected]

Zulkafri Osman 016-3764420
[email protected]

Jom sama-sama kita jayakan Program 3B Beli, Baca dan Beri Harakah. Dapatkan maklumat parti daripada akhbar parti. Harakah adalah berita parti dan pendirian parti secara rasmi??

“Istiqamah Hingga Kemenangan”

“SELAMAT MENYAMBUT MA’AL HIJRAH 1439H”

JABATAN PEMASARAN HARAKAH

- Advertisement -