MEMANG BIADAP!

- Advertisement -

Harakah edisi terbaru 2282 kembali di pasaran sekarang!!

- Advertisement -

MELAMPAU dan biadap….. Itulah perkataan yang sesuai dilayangkan kepada beberapa ahli Parlimen DAP yang dalam menyuarakan bantahan mereka terhadap keputusan yang dibuat oleh DBKL menolak permohonan penganjuran Pesta Arak (BBF17), dan sikap itu benar-benar mencabar amarah rakyat Malaysia terutama umat Islam. Kenyataan mereka sehingga sanggup mendakwa agar “DBKL jangan menjadi jaguh agama.”

2282 1 2282 2 2282 3 2282 4

Ahli PAS tidak boleh terikut dengan mereka yang tidak senang dengan pendekatan Islam bersama Budaya Politik Matang dan Sejahtera (BPMS) yang diperkenalkan dan konsep Ta’awun yang ditunjukkan oleh al-Quran dan Sunnah yang tidak sama dengan pembangkang di negara lain yang semata-mata membangkang dan berebut kerusi untuk memerintah tanpa mengira benar atau salah dan jauh sekali halal dan haramnya.”.. Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Sukar dapatkan Harakah hubungi:

Ezani Yahya 012-9726897
[email protected]

Zulkafri Osman 016-3764420
[email protected]

Jom sama-sama kita jayakan Program 3B Beli, Baca dan Beri Harakah. Dapatkan maklumat parti daripada akhbar parti. Harakah adalah berita parti dan pendirian parti secara rasmi??

“Istiqamah hingga kemenangan”

JABATAN PEMASARAN HARAKAH

- Advertisement -