PM CEMAS?

- Advertisement -

Harakah edisi terbaru 2281 kini di pasaran!

- Advertisement -

TERDESAK atau sebaliknya.. Walaupun ramai pakar ekonomi, pengkaji hubungan luar menyatakan pertemuan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Razak dan Presiden Amerika Syarikat, Donald Trump satu yang harus dilakukan untuk meneruskan hubungan dalam ekonomi, politik, dasar luar selain memberi ‘signal’ kepada negara China (yang telah melipatganda dagangan dengan Malaysia), namun hakikatnya tawaran yang ‘terpaksa’ dilakukan Malaysia antaranya mengenai pelaburan Khazanah, KWSP dan sokongan perang anti keganasan ‘ala- Amerika’ membawa keresahan kepada rakyat malah dikatakan akan memberi lebih kesan ‘panjang’. Timbalan Presiden PAS, Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man secara sinis mendesak Najib menjawab beberapa persoalan mengenai lawatan ke negara polis dunia itu.

 

2281 1 2281 2 2281 3 2281 4

 

Kekuatan PAS tidak bergantung kepada ukuran kerusi seperti parti lain yang boleh mati kalau tidak ada kerusi. Namun pengaruh PAS terus berkembang dan makin kuat jati diri ahli dan pengikutnya makin bertambah dan berkualiti. Adapun yang bersifat sampah dalam PAS boleh merosakkan perjuangannya, sama ada terbuang atau dibuang. PAS juga tidak rebah kalau ada pemimpin yang rebah dalam perjalanan perjuangannya.”.. Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Sukar dapatkan Harakah hubungi:

Ezani Yahya 012-9726897
[email protected]

Zulkafri Osman 016-3764420
[email protected]

Jom sama-sama kita jayakan Program 3B Beli, Baca dan Beri Harakah. Dapatkan maklumat parti daripada akhbar parti. Harakah adalah berita parti dan pendirian parti secara rasmi??

“Istiqamah hingga kemenangan”

JABATAN PEMASARAN HARAKAH

- Advertisement -