MYANMAR KEJAM!

- Advertisement -

Harakah edisi terbaru 2280 kembali di pasaran sekarang!!

- Advertisement -

 

2280 1 2280 2 2280 3 2280 4

 

KRISIS Kemanusiaan dan pembunuhan kejam di Rohingya tidak harus dibiarkan terus berlaku, malah satu tekanan hebat ke atas Junta Myanmar harus digerakkan masyarakat dunia tatkala negara itu terus membutakan mata mereka. PAS melaungkan amaran kepada masyarakat dunia bahawa kesabaran umat Islam ada batasnya, dan harus diselesaikan secepat mungkin oleh badan dunia.

Peranan PAS adalah menjadi penyelamat bersama Islam supaya yang salah kembali ke pangkal jalan dan bertaubat, bukan sekadar mahu merampas jawatan semata-mata atau sekadar membalas dendam terhadap yang menjatuhkan dan mengambil semula jawatan dengan penuh geram kerana pernah dijatuhkan, dikalahkan dan dipecat. Kita tegas dengan keyakinan bahawa hanya pemimpin yang beriman, benar aqidah, budiman dan luhur akhlaknya dapat menyelamatkan rakyat dengan contoh dirinya, sehingga berjaya mendidik rakyat menjadi beriman dan budiman. Bukannya laksana ketam mengajar anaknya berjalan betul.”.. Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Sukar dapatkan Harakah hubungi:

Ezani Yahya 012-9726897
[email protected]

Zulkafri Osman 016-3764420
[email protected]

Jom sama-sama kita jayakan Program 3B Beli, Baca dan Beri Harakah. Dapatkan maklumat parti daripada akhbar parti. Harakah adalah berita parti dan pendirian parti secara rasmi??

“Istiqamah hingga kemenangan”

JABATAN PEMASARAN HARAKAH

- Advertisement -