Semarak Hijau 4.0 PAS Putatan menuju kemenangan

- Advertisement -

PARTI Islam Se-Malaysia (PAS) Kawasan Putatan meneruskan gerak kerja pilihan raya dengan Semarak Hijau 4.0 di Pulau Gaya.

- Advertisement -

Dengan kekuatan jentera yang melibatkan PAS Kawasan, Dewan Muslimat, Jabatan Amal dan Briged Muslimat, PAS Putatan menemui masyarakat pengundi dari rumah ke rumah, ziarah kebajikan dan mengajak para pengundi melakukan perubahan dengan mengundi PAS pada pilihan raya akan datang.

Antara pimpinan yang bersama dalam Semarak Hijau kali ini ialah Zulzaiem Hilmee Abidin, Ketua Pemuda PAS Negeri Sabah yang turut mengunjungi penduduk kampung yang serba kekurangan. Bekalan air bersih, prasarana kesihatan dan pendidikan antara perkara yang masih tidak dapat dinikmati oleh penduduk kampung.

Rata-rata masyarakat kampung yang ditemui menyambut baik dan tidak asing dengan kehadiran PAS Putatan. Ada di antara mereka yang secara terang-terangan menyatakan sokongan kepada PAS yang diyakini mampu membela kebajikan dan kemaslahatan marhaen.

Program Semarak Hijau akan diteruskan dari masa ke masa dalam usaha mencapai kemenangan dan melahirkan “anak sulung” PAS Sabah pada Pillihan Raya Umum ke-14. – HARAKAHDAILY 30/7/2017

PAS PUTATAN 2

PAS PUTATAN 3

PAS PUTATAN 4

- Advertisement -