Fastabiqul Khairat

- Advertisement -

1. ALHAMDULILLAH, PAS semakin bertenaga dan padu ketumbukannya untuk terus mara ke medan juang mendepani cabaran semasa dalam menjulang panji perjuangan Islam.

- Advertisement -

2. Safnya terbina dari kepimpinan yang mantap dan anggota yang patuh. Mengakari prinsip dan polisi perjuangan yang utuh dan roadmap parti yang jelas  serta menuju matlamat yang satu iaitu Mardhatillah.

3. Justeru itu, saya sedar dan insaf bahawa pencalonan saya ke posisi Naib Presiden PAS adalah berasaskan semangat berlumba-lumba dalam melakukan kebaikan (Fastabiqul Khairat). Terima kasih atas kepercayaan yang diberi sementara saya percaya, bahawa saya bukanlah orang yang terbaik.

4. Tanpa menghilangkan rasa hormat dan jauh sekali melunturkan rasa kasih saya kepada semua rakan-rakan kepimpinan PAS yang lain serta meraikan pencalonan dari para perwakilan: “saya dengan segala rendah diri menerima pencalonan Naib Presiden PAS bagi sesi 2017/2019 itu adalah atas sifat dan semangat yang serupa iaitu Fastabiqul Khairat.”

5. Semoga Allah swt melimpahkan Rahmat dan BerkatNya ke atas perjuangan Islam yang didukung oleh PAS ini dengan terus menyatukan hati, menyuburkan ukhuwwah dan memugar semangat para pejuangnya untuk memimpin gerakan perubahan serta kebangkitan rakyat.

Nasrudin Hassan
18 April 2017 / 21 Rejab 1438 – HARAKAHDAILY 18/4/2017

- Advertisement -