Kenyataan Rafizi fitnah, berniat jahat

- Advertisement -

“SAYA dengan ini menegaskan bahawa segala pernyataan beliau yang melibatkan saya adalah tidak ada kaitan dengan diri saya malah kenyataannya itu adalah fitnah dan berniat jahat kepada saya serta PAS,” ujar Datuk Dr Nasharudin Mat Isa.

- Advertisement -

Bekas Timbalan Presiden PAS itu menyatakan demikian merujuk kepada kenyataan Rafizi Ramli berhubung isu penerimaan dana 1MDB, semalam.

“Saya dengan ini menafikan dengan sekeras-kerasnya pernah menerima apa jua bentuk bayaran dan/atau sumbangan daripada sumber-sumber seperti yang dinyatakan oleh beliau melalui tuduhan yang tidak berasas dalam Kenyataan Bersumpah (SD) tersebut,” katanya.

Beliau menegaskan bahawa bukan sahaja yang bersedia untuk bekerjasama dalam sebarang siasatan oleh pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bahkan telah menyerahkan kepada pasukan peguam untuk langkah seterusnya.

“Bahkan saya juga telah menyerahkan kepada pasukan peguam untuk langkah seterusnya termasuklak memulakan tindakan undang-undang dan apa jua tindakan yang wajar dilakukan menurut lunas undang-undang yang mana dianggap wajar dan suai manfaat,” ujarnya lagi. – HARAKAHDAILY 14/4/2017

- Advertisement -