PAS Putatan rai sumbangan doktor dan juruhebah

RTMDr 1
- Advertisement -

PAS Kawasan Putatan sentiasa prihatin. Sempena sambutan Hari Doktor dan Hari Radio dan Televisyen Malaysia (RTM) ke-71, PAS Putatan berziarah mahabbah ke Klinik Kesihatan Putatan dan pejabat RTM Sabah.

- Advertisement -

Rombongan PAS Putatan diketuai oleh Yang Dipertua Ustaz Abu Nuha menyerahkan kek kepada wakil pegawai perubatan dengan ucapan terima kasih atas khidmat dan sumbangan para doktor dalam merawat dan menyelamatkan nyawa manusia yang bernilai ibadah.

Seterusnya serahan kek diberikan kepada wakil juruhebah RTM Sabah yang menyambut kedatangan PAS Putatan dengan mesra. Yang Dipertua PAS Putatan mengharapkan hubungan kedua-dua pihak sentiasa baik dan terus terjalin.

RTM yang sudah berusia 71 tahun adalah penyebar suara rakyat dan marhaen. PAS Putatan sentiasa terbuka untuk bekerjasama dengan RTM pada bila-bila masa dan ketika.

Program seperti ini sudah menjadi kalendar tahunan PAS Putatan yang menjadi bukti keprihatinan serta mengiktiraf sumbangan para pegawai perubatan dan pegawai penyiaran dalam lapangan masing-masing. – HARAKAHDAILY 3/4/2017

- Advertisement -