Usaha PAS berjaya atasi masalah padang awam Putatan

- Advertisement -

EKORAN daripada aduan daripada PAS Kawasan Putatan kepada pihak berwajib, Padang Awam Putatan yang tidak dijaga dan diselenggara dengan baik dapat diatasi. Keadaan padang berubah selepas pihak berwajib mendengar aduan daripada jawankuasa bertindak PAS Putatan.

- Advertisement -

Sebelum ini, keadaan padang sangat tidak kondusif kepada pengguna sejak sekian lama iaitu rumput terlalu panjang manakala sebahagian besar kawasan padang pula tidak berumput, apabila musim hujan, padang akan menjadi becak dan berlopak, khususnya tempat orang awam bermain bola sepak.

Kebersihan di kawasan grandstand dan tepi padang juga tidak terurus. sampah-sampah seperti botol-botol minuman, bungkusan makanan dan puntung rokok bersepah mengotorkan kawasan tersebut.

Yang Dipertua PAS Kawasan Putatan, Hamid Ismail ketika ditemui mengucapkan terima kasih kepada pihak berwajib yang telah mengambil tindakan segera atas aduan yang telah dibuat oleh pihak Jawatankuasa Bertindak PAS Kawasan Putatan. Beliau juga mengharapkan kerjasama daripada masyarakat supaya cakna dan prihatin dan terus memberi maklumat jika terdapat sebarang masalah yang dihadapi.

PAS Kawasan Putatan sentiasa bersedia memberikan khidmat yang terbaik kepada masyarakat untuk menikmati kehidupan yang sejahtera. – HARAKAHDAILY 14/3/2017

- Advertisement -